Здравейте на всички. Най-накрая и аз се сдобих с 33,произведена 1991 мотор1.5i Не беше палена 4 годинки и след смяна на ангренажни ремьци,ролки,масла,филтри и още много дреболий запали.От предишния собственик разбрах че колата вкарва бензин в маслото и получих бонус 4 дюзи но от редови двигател тьй като според него е от тях.Та вьпроса ми е тези дюзи ще паснат на боксера. На вьншен вид са еднакви но на 33 са сини а другите жьлти и горе имат номера който не сьвпадат. Друг вариант хич ли да няма сегменти това чудо, ако имате препорьки ДАВАЙТЕ.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бензин в маслото
Collapse
X
-
Добре дошъл,колега!
Нашите кошници са известни с тая простотия,но не много често.Ако си с инжекцион Марели,тоест с МАП сензор е от него,а ако си с Бош е от дебитомера.Остави за сега дюзите на мира.не е от тях.Първо малко я покарай!
Едит:Колега,попълни си по-пълно данните.Не се разбира нито от къде си,нито колко стаж имаш и тн.Това е много полезна за теб информация,защото може точно до тебе да има човек,който да може да ти помогне,но...Last edited by mordohy; d.m.y г., 21:44.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Първоначално публикувано от lachezar Покажи съобщениеЗдравейте на всички. Най-накрая и аз се сдобих с 33,произведена 1991 мотор1.5i Не беше палена 4 годинки и след смяна на ангренажни ремьци,ролки,масла,филтри и още много дреболий запали.От предишния собственик разбрах че колата вкарва бензин в маслото и получих бонус 4 дюзи но от редови двигател тьй като според него е от тях.Та вьпроса ми е тези дюзи ще паснат на боксера. На вьншен вид са еднакви но на 33 са сини а другите жьлти и горе имат номера който не сьвпадат. Друг вариант хич ли да няма сегменти това чудо, ако имате препорьки ДАВАЙТЕ.
А щом нее палена толкова време... сегментите дали неса запекли!?
Някои ми беше казвал в такива случаи ,когато колата нее палена мноооого време , да се махнат свещите и да се налее в цилиндрите малко газ!!!Несъм 100% сигурен дали е точно газ де... ,но даже и това да е след това промивка на двигателя и задължително друго масло!!М-у дрогото като се налее гаста (евентуално ако е газ де) никакво палене на двигателя.. наливаш седи така ден два ,промиваш двигателя и после масла и тн...
(пак повтарям ,че тоя метод несъм го пробвал и ако има някои по-голяма яснота да вземе и да напише ,за да не отваря двигател след това собственика от това че са му запекли сегментите)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:46.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениепо принцип пишкаща, а не пръскаща дюза може да предизвиква ефекта на наличие на бензин в маслото. Знам даже случай след основен ремонт да се случва и проблема беше от дюза/и!
От такива неработещи дюзи си мисля че и двигателя няма да работи много коректно!!!По-добре първо да направи нещо за сегментите ако може ,че колата както е написъл е седяла 4 години без да е палена
Другия варянт е да я подкара някъде на по-дълък път и то ще се разбере кое ,какво как....Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:05.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
[QUOTE=Stranger65;582768]От дебитомера бензин в маслото???
От пишкаща дюза???
Да и от дебитомера или МАПа,а и от дюзи става,и от каране на къси разстояния и от всичко,което кара мотора да работи с богата смес.
Със сигурност не е от спукана мембрана на бензиновата помпа или заяло жило на смукач!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ооооо,приберете кристалните топки.Колегата е с хубавия инжекцион,това творение на Бош,Джетроника.Не е с МАП.
Може да е дюза,свещи,сегменти и др.Отиди на майстор,разбиращ боксерите.Тук във форума може и да те подведеме в грешна насока,а не стига и че сега ще се скараме кой,колко разбира...и т.н.
С две думи отиди на майстор.Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 23:35.Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Comment
-
Колега най добре върви при майстор и остави форумните майстори
А по върпоса за масло и бензин смесване... приципно това се получава ... част от бензиновите пари се връщат през отдушника за картерните газове
най вероятно клапаните не уплътняват добре ... но аз не съм майстор това само е преположение
Има си сервизи те имат стендове за диагностика всичко ще ти кажат
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеКолега най добре върви при майстор и остави форумните майстори
А по върпоса за масло и бензин смесване... приципно това се получава ... част от бензиновите пари се връщат през отдушника за картерните газове
най вероятно клапаните не уплътняват добре ... но аз не съм майстор това само е преположение
Има си сервизи те имат стендове за диагностика всичко ще ти кажат
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеКолега най добре върви при майстор и остави форумните майстори
А по върпоса за масло и бензин смесване... приципно това се получава ... част от бензиновите пари се връщат през отдушника за картерните газове
най вероятно клапаните не уплътняват добре ... но аз не съм майстор това само е преположение
Има си сервизи те имат стендове за диагностика всичко ще ти кажатНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеКолега,когато атовете се ритат,магаретата го овдеват!Във Форума са най-добрите майстори!Запомни го!Това,че се ритаме е час от натюра.Най-добрите сервизи за алфа са пак нашите.Няма как да е нещо друго.Нов си,вслушвай се.После ще даваш много пари са глупости!
относно форумните майстори знам кои са сервизите единия е на ЛИСАН ... няма смисъл да му пълним главата с глупости на колегата най добре е да иде на диагностика.... и какъв е този мап сензор ако може малко пояснение ?
Comment
-
МАП-а мери налягането в колектора. Един вид замества дебитомера.
MAP - manifold absolute pressure
Според данните които подава сензора се изчислява гъстотата на въздуха и количеството въздух което навлизат в колектора и от там вече компютъра изчислява и количеството гориво което да подава за оптимално горене. Т.е. ако на колегата МАП-а не му работи какато трябва ще се обогатява сместа.
П.С. Извинявам се за поста който е малко извън темата, само да поясня на колегата, приемам критики ако не съм прав
Comment
-
Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщениеМАП-а мери налягането в колектора. Един вид замества дебитомера.
MAP - manifold absolute pressure
Според данните които подава сензора се изчислява гъстотата на въздуха и количеството въздух което навлизат в колектора и от там вече компютъра изчислява и количеството гориво което да подава за оптимално горене. Т.е. ако на колегата МАП-а не му работи какато трябва ще се обогатява сместа.
П.С. Извинявам се за поста който е малко извън темата, само да поясня на колегата, приемам критики ако не съм прав
Comment
Comment